Search Fishin.com

Search:

Type: Posts; User: 18RangerZ520L

Page 1 of 6 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,177

    Thanks for the update

    Thanks for the update
  2. Replies
    4
    Views
    1,434

    I'm going to hit it hard the next few years to...

    I'm going to hit it hard the next few years to try and get a teener from there, but if I notice a decline in the fishing I'll be looking for a new trophy lake to hit....
  3. Replies
    4
    Views
    1,434

    Silvers in Chick...

    Not good..... :mad:

    https://www.tn.gov/twra/news/2020/1/10/silver-carp-confirmed-in-chickamauga-lake.html
  4. Replies
    0
    Views
    950

    Silvers in Chick...

    Not good..... :mad:

    https://www.tn.gov/twra/news/2020/1/10/silver-carp-confirmed-in-chickamauga-lake.html
  5. Replies
    9
    Views
    2,856

    That's awesome Geo! I couldn't imagine fishing...

    That's awesome Geo! I couldn't imagine fishing that much in a 6 week period.

    I haven't been to Dale in years, I need to get back down there sometime...
  6. Replies
    24
    Views
    6,069

    Good deal

    Good deal
  7. Replies
    24
    Views
    6,069

    Let us know how ya'll do

    Let us know how ya'll do
  8. Replies
    24
    Views
    6,069

    I can neither confirm or deny that statement........

    I can neither confirm or deny that statement..... :cool: ;)
  9. Replies
    24
    Views
    6,069

    Yeah, it's a cool lake and loaded with DD's. ...

    Yeah, it's a cool lake and loaded with DD's.

    I've been busy too, we're building our new house now and have been so busy with that and haven't had the boat out since May....! I've got the itch...
  10. Replies
    24
    Views
    6,069

    Thanks. Yes sir, 15lb 3oz is the current record....

    Thanks. Yes sir, 15lb 3oz is the current record. There's definitely a new state record swimming in there, just a matter of time before it gets broken. With all the pressure it's getting the big...
  11. Replies
    24
    Views
    6,069

    Yes sir, looking for that TN state record.... I...

    Yes sir, looking for that TN state record.... I wouldn't mind breaking my PB either! It's going to be hard to top my trip back in 2016, 35lb limit one day, 34lb 8oz limit another day and on the...
  12. Replies
    24
    Views
    6,069

    Thanks for the update. I haven't been there...

    Thanks for the update.

    I haven't been there in over a year. Might hit it for a couple days when it cools down some more, but other lakes are calling my name...lol.
  13. Replies
    7
    Views
    2,140

    Nice. I haven't been there in a very long time,...

    Nice. I haven't been there in a very long time, might have to hit it again this summer. I agree, hope they don't draw it down again and kill the grass....
  14. Replies
    2
    Views
    4,898

    I went the 18th -21st and it was a grind. Lot's...

    I went the 18th -21st and it was a grind. Lot's of FLW boats on the water practicing. I still managed a 7lb, 6lb, 5lb and a couple of huge stripers.

    The 7lb I caught in front of a couple FLW...
  15. Replies
    2
    Views
    4,898

    There are plenty of places to stay around the...

    There are plenty of places to stay around the lake, it just depends on what part of the lake you plan on fishing. Be prepared for a zoo on the water. As long as another monsoon doesn't come through...
  16. Replies
    3
    Views
    4,281

    I got the 3 year license for $55 and saved a few...

    I got the 3 year license for $55 and saved a few bucks so I'm good for another year.

    I don't know if I'll even renew it, been spending a ton of time on lakes out of state...
  17. Replies
    12
    Views
    2,701

    I would stay away from Interstates... I've got...

    I would stay away from Interstates...

    I've got (4) NorthStar/X2 AGM 31 series in mine.
  18. Replies
    0
    Views
    2,359

    Chick gorilla - 14.2lb!

    Another toad caught at Chick yesterday, 14.2lb. Crazy!

    That 15lb and change TN state record ain't gonna hold up for too much longer...!

    Hat's off to him for releasing her.
    ...
  19. I heard about him a long time ago with the issue...

    I heard about him a long time ago with the issue he had with the pain meds. He's a good guy, I've talked to him many times when I'd be getting breakfast at the One Stop and at the Louisville Boat...
  20. I wonder what the cost of that land is?

    I wonder what the cost of that land is?
  21. Thread: Dale

    by 18RangerZ520L
    Replies
    8
    Views
    2,433

    Ouch. Had a buddy there yesterday, was tough for...

    Ouch. Had a buddy there yesterday, was tough for him too...
  22. Good deal, but I'm afraid it's too little too...

    Good deal, but I'm afraid it's too little too late...
  23. Replies
    1
    Views
    1,115

    It was the FLW BFL Hoosier divison

    It was the FLW BFL Hoosier divison
  24. Replies
    22
    Views
    14,073

    Thanks, appreciate it. I had a Etec 250 H.O....

    Thanks, appreciate it.

    I had a Etec 250 H.O. on my 2009 Z520 and loved it. It was super quiet and I never had any major issues with it (it had almost 600 hours on it when I traded it in....), so...
  25. Replies
    8
    Views
    2,667

    If that's the only time you can go, I'd still go....

    If that's the only time you can go, I'd still go.

    Just watch out for the Boyd Duckett's who will see a bent pole and come over on top of you and the booger eaters that'll run on plane 10 feet...
  26. Replies
    8
    Views
    2,667

    Fishing there on a Saturday? You're a brave man!...

    Fishing there on a Saturday? You're a brave man!

    Good luck.
  27. Replies
    8
    Views
    2,667

    Heading there next week for a couple days. Can't...

    Heading there next week for a couple days. Can't wait, I haven't been out on the water since May...
  28. Replies
    22
    Views
    14,073

    Thanks. I put a bunch of weight on it and...

    Thanks.

    I put a bunch of weight on it and let it sit for a week straight now, so it's rock solid and ain't coming off.
  29. Replies
    2
    Views
    4,594

    Dead sea in my opinion.... Good luck.

    Dead sea in my opinion....

    Good luck.
  30. Replies
    22
    Views
    14,073

    Was able to get my hands on a 50th Anniversary...

    Was able to get my hands on a 50th Anniversary "Icon edition" exclusive traction pad, so I ripped up the carpet and I'm going to give it a shot... :cool:
  31. Replies
    4
    Views
    2,236

    Yes, just don't pay full retail... Next...

    Yes, just don't pay full retail...

    Next question.
  32. Replies
    15
    Views
    5,941

    Yeah they do, but I don't see how they're still...

    Yeah they do, but I don't see how they're still in business! LOL

    MinnKota has taken over the trolling motor market with the Ultrex....
  33. Replies
    15
    Views
    5,941

    Yes, Ultrex is sweet. Got one on my new...

    Yes, Ultrex is sweet.

    Got one on my new boat, I've used it a bunch already and it works great in wind/current. A true "game changer"....
  34. Thanks. I can't wait to get her in next week and...

    Thanks. I can't wait to get her in next week and put her on the wall!
  35. He's completed my smallie, attached are some...

    He's completed my smallie, attached are some pics. I'm blown away by his work, both the largemouth and smallie he did for me look phenomenal. Can't wait to see the smallie in person!
  36. Thread: KY Lake

    by 18RangerZ520L
    Replies
    15
    Views
    4,653

    Further up the TN River... ;) Good luck!

    Further up the TN River... ;)

    Good luck!
  37. Replies
    7
    Views
    2,547

    Yep, it's a freakin' ZOO. I probably won't even...

    Yep, it's a freakin' ZOO. I probably won't even go there in 2018, you all can fight over the 3lb-5lber's..... lol.

    Down south for me where the DD are way more prevalent... ;)
  38. Appreciate the input

    Appreciate the input
  39. Replies
    20
    Views
    11,069

    A true giant from Cedar...! It looks waaaay...

    A true giant from Cedar...!

    It looks waaaay bigger than Matt Mattingly's "10.4"
  40. Replies
    16
    Views
    3,008

    ^^ This.... ^^

    ^^ This.... ^^
  41. Replies
    20
    Views
    11,069

    LOL, well it's 2018, not the 1700's.... There...

    LOL, well it's 2018, not the 1700's.... There are PLENTY of scale and fish measurement options on the market that he could have used to get an accurate weight on the fish... Or heck, even a simple...
  42. Replies
    20
    Views
    11,069

    Sheeewwww... Thought you were serious for a...

    Sheeewwww... Thought you were serious for a sec... LOL
  43. Replies
    20
    Views
    11,069

    And for those who haven't seen the "10.4" from...

    And for those who haven't seen the "10.4" from Cedar it's attached....

    Like I said, IF one of those fish is "10.4lb", the other is in the high 8lb - low 9lb range!!! It's similar in size to the...
  44. Yeah, I'm leaning towards #1...

    Yeah, I'm leaning towards #1...
  45. Replies
    20
    Views
    11,069

    Yep, look at Jay's fish above from Cedar and mine...

    Yep, look at Jay's fish above from Cedar and mine attached in this post from Cedar. You all be the judge and see if the pic of the 10.4lb can convince you it's really 10.4lb..................LOL!!!...
  46. Replies
    20
    Views
    11,069

    I saw that... No way that is 10.4lb, no way... ...

    I saw that... No way that is 10.4lb, no way...

    Maybe both of the fish he's holding together weigh 10.4lb....

    If one of those fish is 10.4lb, the second one he's holding is like 9lb-ish.
    ...
  47. Replies
    20
    Views
    11,069

    But now if the state started stocking Florida...

    But now if the state started stocking Florida strains in there it would perk my interest again.... (after 5+ years for them to grow to a decent size)

    Good report BTW
  48. Replies
    20
    Views
    11,069

    Yup.......

    Yup.......
  49. Replies
    20
    Views
    11,069

    Yep, it is! And I bet you've had some close...

    Yep, it is! And I bet you've had some close calls in your kayak! Fishing courtesy doesn't exist at Cedar.......

    I've had guys blow right by me on plane like 20' from where I was fishing and had...
  50. Cool. Yeah, no paint yet. He just recently...

    Cool. Yeah, no paint yet. He just recently finished my PB largemouth, it's in a thread in this forum. Those are just the pics of possible mounting options he texted me.
Results 1 to 50 of 254
Page 1 of 6 1 2 3 4